پیش به سوی پیشرفت همراه خوشبختی

آستین هایت را بالا بزن

پیش به سوی پیشرفت همراه خوشبختی

آستین هایت را بالا بزن

خودت را در نگاه دیگران جستجو نکن.با اعتماد به نفس زندگیت را بکن و برای خوش آمدن افراد دست به کاری نزن.

بایگانی

هفت چیز...

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۵۴ ب.ظ



هفت چیز که شاید امروز برات اهمیت داشته باشن و آرامشت رو بهم بزنن ولی ده ساله دیگه حتی به یادشونم نمیاری:

1. کتابهایی که به دوستت امانت داده بودی و اون دیر بهت پس داد چون فراموش کرده بود

2. رفتن برق وقتی داشتی برنامه مورد علاقت رو میدیدی

3. پول اضافی که اشتباه به راننده تاکسی یا یه فروشنده دادی

4. بچه ای که بهت زبون درازی کرد

5. گم شدن کیف پولت

6. کم محلی یکی از دوستات یا همکارات در محل کار 

7. لیوان چایی که روی لباس تازت ریخت و به همین خاطر به مهمونی دیر رسیدی

اما هفت چیزی که ده سال دیگه

از اینکه امروز یا این روزها اونارو انجام دادی خیلی خوشحال میشی:

1. وقت گذاشتن برای فکر کردن به خود خود خودت! و نوشتن اهداف ده سال آینده ات

2. گفتن دوستت دارم از ته قلب و با انرژی به کسی که باهاش زندگی میکنی:پدر ومادر، هم اتاقی، همسر ویا فرزندانت...

3. زنگ زدن به کسی که مدتها ازش خبری نگرفتی

4. وقت گذاشتن برای یاد گرفتن یک مهارت جدید مانند یادگیری یک زبان جدید،مهارت کنترل خشم و کنترل استرس

5. ترک یک عادت بد مثلا ترک سیگار

6. کاشتن نهال،نریختن آشغال رو زمین و ...

7. و یا ساعت خلوت کردن با خدا...

ادامه دارد...

  • فاطمه صادقی

نظرات  (۲)

  • بهنام عبدالهی
  • من بهنام معروف به عارف هستم. لطفا تا آخر بخوانید.
    متولد 1380 هستم، چند سالی است که نوشتن را به امید خدا شروع کرده ام.
    تا کنون 14 اثرم در نشریات مختلف چاپ شده و مقاماتی را نیز کسب کرده ام.
    دفتری به نام عارفانه دارم که امروزی ها به آن وبلاگ می گویند. خواهشمندم جهت پیشرفت من به وبلاگم سر بزنید و به مطالبم نظر دهید.
    ممنون...
    پاسخ:
    salam hatman movafag bashin
    خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
    پاسخ:
    mamnon

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی